STEVENS E-Maverick ED 9.4.3 8,57Ah (2025) barva LAVENDER GREY ŠEDÁ
Horské celoodpružené elektrokolo STEVENS E-Maverick ED 9.4.3 2025 má karbonový rám v barvě LAVENDER GREY ŠEDÁ. Moderní vestavěná baterie TQ HPR-BAT01 360Wh, 42V, Li-Ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské celoodpružené elektrokolo E-Maverick ED 9.4.3 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je tq hpr50 charger 42v / 4a.
Středový motor TQ HPR-50Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské celoodpružené elektrokolo STEVENS E-Maverick ED 9.4.3 2025 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské celoodpružené elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. STEVENS E-Maverick ED 9.4.3 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
STEVENS E-Maverick ED 9.4.3 2025 má kola 29 palců a pláště Schwalbe Magic Marry Evolution 62-622 / Schwalbe Big Betty Evolution, 62-622. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano Deore XT BR-MT8120 a o tlumení se stará vzduchová Fox 36 Float Performance Elite eMTB+, zdvih 160mm a tlumič Vzduchový Fox Float X Performance Elite, zdvih 160mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské celoodpružené elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Srdcem převodovky pro elektrokola skupiny TQ je HPR50 neboli válečková harmonická převodovka s točivým momentem 50 Nm. Co je to válečková harmonická převodovka? Jedná se o relativně jednoduchý, avšak geniální pohonný mechanismus, který pracuje podobně jako rotační motor, avšak je mnohem propracovanější. Vnitřně se skládá ze tří soustředných přesných kusů: eliptického generátoru vln, vnitřního pružného ozubeného kola a tuhého ozubeného kola, které zajišťují pohyb vpřed a jsou zároveň malé a lehké. Oproti tradičním ozubeným řemenovým pohonům je válečková harmonická převodovka menší, výkonnější, hladší a odolnější.
Baterie TQ HPR-BAT01 360Wh, 42V, Li-Ion a reálný dojezd
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Dvoupalcový displej je zarovnaný s horní trubkou a není z boku vidět. Z pohledu shora však jasně a ostře ukazuje všechny podrobnosti o jízdě. Jasný kontrast zaručuje viditelnost i v oslnivém slunci a poskytuje dostatek informací, které jsou užitečné a zbytečně nezahlcují. Systém se zapíná a vypíná jediným tlačítkem, kterým lze přepínat mezi jednotlivými obrazovkami.
Malý, nenápadný a snadno použitelný. Ovladač na řídítkách vyvinutý konkrétně pro elektrokola má dvě tlačítka, která umožňují přepínat mezi úrovněmi podpory, zapínat funkci podpory při chůzi s kolem a vypínat podporu, i když máte ruce na gripech. Ovladač lze snadno odpojit, když potřebujete vyměnit nebo namontovat komponenty.
Jednoduchý praktický displej umístěný v rámu kola s dálkovým ovládáním na řidítkách má:
STEVENS Bikes je renomovaná německá značka specializující se na vývoj a výrobu vysoce kvalitních jízdních kol a elektrokol. Založena byla v roce 1990 a od svého vzniku se etablovala jako lídr v oblasti cyklistiky, zejména v segmentu horských, silničních a elektrokol. Značka je známá svou precizností, inovativními technologiemi a důrazem na výkon a komfort
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?