Městské/trekové nízkonástupové elektrokolo CTM METRIC 1.0 2024 má hliníkový alu 6061 rám v barvě ČERNÁ PERLEŤOVÁ / BÍLÁ FIALOVÁ. Moderní vestavěná baterie CTM IGB 630Wh / 36V / 17,5Ah umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Městské/trekové nízkonástupové elektrokolo METRIC 1.0 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je rychlonabíječka 2a.
Středový motor Bafang M200 65Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Městské/trekové nízkonástupové elektrokolo CTM METRIC 1.0 2024 je vybaveno blatníky. Toto městské/trekové nízkonástupové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. CTM METRIC 1.0 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
CTM METRIC 1.0 2024 má kola 27,5 palců a pláště WTB Horizon 650x47. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT200 / SMRT10S a o tlumení se stará pružinová Suntour XCM32 ATB, NLO, DS, 80mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Městské/trekové nízkonástupové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.
Středový motor Bafang M200 65Nm je na trhu od roku 2020 a je vhodný především pro městská a krosová/treková elektrokola.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. čím silněji šlápnete do pedálů, tím více vám motor pomůže. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze, jako tomu často bývá u motorů umístěných v zadním kole.
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?