Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   


Potřebujete poradit? 722 301 302 nákupní košík 0,- Kč
ELEKTROKOLA.cz s.r.o.
Vše o nákupu elektrokola Půjčovna a Test centrum Servis Kariéra Kontakty



Vyhledávání

Nejvíce oblíbené

Kategorie elektrokol

Značky elektrokol

Náhradní baterie a repase


Potřebujete poradit?
722 301 302
obchod@elektrokola.cz





Elektrokolo APACHE
HUPAHU MX1 400 840 (2023)

Elektrokolo apache 1084 hupahu mx1 400 840 barva tmave seda
Elektrokolo apache 1084 hupahu mx1 400 840 barva tmave seda 1
Elektrokolo apache 1084 hupahu mx1 400 840 barva tmave seda 2
Horské elektrokolo APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 má hliníkový rám v barvě TMAVĚ ŠEDÁ, kola 29 palců, středový motor Bafang M400 MaxDrive 80Nm, baterii Integrovaná, Bafang 840Wh/17,5Ah 4,3kg 48V Li-ion, přehazovačku Shimano Altus RD-M2000-SGS Shadow 9 rychlostí 11-36z, brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO BR-MT200 180/160mm. Odpružení zajistí vidlice pružinová RST Omega LO zdvih 100mm.


S (155-170cm) skladem - centrální sklad
M (165-184cm) skladem - centrální sklad
L (180-194cm) skladem - centrální sklad

69 990,- Kč
59 900,- Kč

    kusů



Doprava a garanční prohlídka pro elektrokolo zdarma
VÝHODNÁ AKCE - platí pro objednávky odeslané do 31.5.2024
sleva 1.000,-Kč na elektrokolo

POPIS - PARAMETRY - MOTOR - DISPLEJ - BATERIE - VELIKOST RÁMU - FOTKY

APACHE HUPAHU MX1 400 840 17,5Ah (2023)
barva TMAVĚ ŠEDÁ

elektrokolo APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 barva TMAVĚ ŠEDÁ

Horské elektrokolo APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 má hliníkový rám v barvě TMAVĚ ŠEDÁ. Moderní vestavěná baterie Integrovaná, Bafang 840Wh/17,5Ah 4,3kg 48V Li-ion umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské elektrokolo HUPAHU MX1 400 840 má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je rychlonabíječka bafang 3.0a 670g.

Středový motor Bafang M400 MaxDrive 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Horské elektrokolo APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. APACHE HUPAHU MX1 400 840 nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.

APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 má kola 29 palců a pláště WTB Ranger 29x2.4. Brzdy hydraulické kotoučové SHIMANO BR-MT200 180/160mm a o tlumení se stará pružinová RST Omega LO zdvih 100mm.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě.



Středový elektromotor Bafang M400 MaxDrive 80Nm

Středový elektromotor Bafang M400 MaxDrive 80Nm

Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

Středový motor Bafang MaxDrive M400 je nejvíce prodávaný středový motor na světě a jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Motor je vybaven jak snímačem torzním (tlakovým) snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W (500W)
  • Max. točivý moment: 80 Nm
  • Senzory: Tlakový snímač
  • Váha: 3,8 kg
  • Hlučnost: < 55 dB

Baterie Integrovaná, Bafang 840Wh/17,5Ah 4,3kg 48V Li-ion
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
  • Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
  • Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost

Orientační dojezd podobné baterie

Baterie Integrovaná, Bafang 840Wh/17,5Ah 4,3kg 48V Li-ion

Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
LCD barevný display Bafang DP-C18

LCD barevný display Bafang DP-C18

Velmi oblíbený přehledný barevný LCD displej zobrazuje funkce:
  • volbu 5 režimů asistence
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
  • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
  • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
  • denní a noční režim (podsvícení displeje)
  • ukazatel stavu nabití baterie

Displej je dále vybaven USB konektorem umožňujícím dobíjení mobilních zařízení (telefon, navigace, osvětlení aj.). Dobíjet svá zařízení tak můžete i mimo civilizaci, což se zejména při delších výletech může hodit.

Velikosti rámu - geometrie APACHE HUPAHU MX1 400 840 barva TMAVĚ ŠEDÁ

velikost rámu - geometrie APACHE HUPAHU MX1 400 840 barva TMAVĚ ŠEDÁ

Parametry

modelový rok: 2023
rám: Hliníkový
vidlice: Pružinová RST Omega LO zdvih 100mm
tlumič:
řidítka: Apache Al 31,8x720mm zvýšení 25mm
motor: Středový Bafang M400 MaxDrive 80Nm
snímače: Tlakový senzor
display: LCD barevný display Bafang DP-C18
představec: Apache Al 31,8 x 80 mm, 7°
náboje: Joytech QR/Joytech QR
velikost kol: 29"
ráfky: Taurus 36H dráty ø 2,3 mm
pláště: WTB Ranger 29x2.4
baterie: Integrovaná, Bafang 840Wh/17,5Ah 4,3kg 48V Li-ion
kapacita baterie: 17,5 Ah
brzdy: Hydraulické kotoučové SHIMANO BR-MT200 180/160mm
převodník: Kliky Bafang 170 mm 40z
přehazovačka: Shimano Altus RD-M2000-SGS Shadow 9 rychlostí 11-36z
pastorek: kazeta Shimano CS-HG200, 11-36z
řazení: Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus
řetez: KMC e9
sedlovka: pevná Apache Al ø 30,9x350mm
sedlo: Selle Royal Vivo Ergo
stojánek:
světla:
blatníky:
nosič:
nabíječka: Rychlonabíječka Bafang 3.0A 670g
nosnost: 120 kg
hmotnost: 0 kg
součást balení: Rychlonabíječka 3A




logo APACHE

O značce APACHE

Apache je česká značka jízdních kol a elektrokol na trhu od roku 2001. Výroba jízdních kol probíhala v Kopřivnici, poté se přesunula do Úpice a od roku 2022 se výroba především dražších modelů přesunula do továrny BPS v Šumperku spadající pod značku KTM.






Fotografie APACHE
HUPAHU MX1 400 840 barva TMAVĚ ŠEDÁ

fotka elektrokola APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 barva TMAVĚ ŠEDÁ
fotka elektrokola APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 barva TMAVĚ ŠEDÁ
fotka elektrokola APACHE HUPAHU MX1 400 840 2023 barva TMAVĚ ŠEDÁ

GARANČNÍ PROHLÍDKA I ZÁRUČNÍ SERVIS ZDARMA

Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.

Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS smluvní servis elektrokol

SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA

Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?

Navštivte TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě.






Potřebujete poradit ? 722 301 302 obchod@elektrokola.cz


UŽITEČNÉ ODKAZY NAPIŠTE NÁM KONTAKTY

Provizní systém/Affiliate

Velkoobchod

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Elektronická evidence tržeb

Zásady ochrany osobních údajů

Nastavení cookies




ELEKTROKOLA.cz s.r.o.
Petrovice 71
Nové Město na Moravě
592 31

IČO: 06231403
DIČ: CZ06231403



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku (při platbě v hotovosti).
Zároveň je povinen zaevidovat tuto přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.