MARIN MARIN ALPINE TRAIL E 504Ah (2025) barva MODRÁ ČERNÁ
Celoodpružené horské elektrokolo MARIN MARIN ALPINE TRAIL E 2025 má hliníkový rám v barvě MODRÁ ČERNÁ. Moderní vestavěná baterie BT-8035L, Internal 504Wh umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Celoodpružené horské elektrokolo MARIN ALPINE TRAIL E nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je shimano battery charger ec-e6002.
Středový motor SHIMANO EP6 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Celoodpružené horské elektrokolo MARIN MARIN ALPINE TRAIL E 2025 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto celoodpružené horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. MARIN MARIN ALPINE TRAIL E nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
MARIN MARIN ALPINE TRAIL E 2025 má kola 29/27,5 palců a pláště Vee Tire Co Attack HPL Přední: 29x2.5"/Zadní: 27.5x2.8”, Top 40 Tubeless Compatible. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano MT420, 4-Piston Hydraulic Disc Brake 203/203mm a o tlumení se stará vzduchová X-Fusion Trace 36 RC, 160mm Travel, 29, 110x15mm Bolt-On Axle, 44mm Offset a tlumič Vzduchový X-Fusion 02 PRO RXC, 205x65 Trunnion Upper Mount, 25xM8 Lower Mount.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Celoodpružené horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Nový středový motor SHIMANO EP6 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP6 (DU-EP600) je stejně jako EP8 schopna vyvinout točivý moment 85 Nm, ale narozdíl od EP8, který je uložen v hořčíkovém (magnesiovém) obalu je EP6 uložena v hliníku, díky čemuž je asi o 300g težší. Vzhledem k velkému cenovému rozdílu mezi EP6 a EP8 jistě spousta jezdců ocení nižší cenu i přes vyšší hmotnost motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP6 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8.
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze.
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Značka Marin vznikla v roce 1986 v srdci horské cyklistiky – Marin County, Kalifornie, USA. Od začátku si klade jednoduchý cíl: vyrábět kola, která jsou zábavná, spolehlivá a dostupná pro každého, kdo chce objevovat svět ze sedla.
Marin dnes nabízí kompletní řadu kol:
Trailové a enduro stroje s propracovaným odpružením (MultiTrac, IsoTrac)
gravel a adventure kola na delší cesty mimo asfalt
městská a trekingová kola pro každodenní dojíždění
dětské modely i výkonná elektrokola s intuitivním ovládáním
Modely jako Rift Zone, Alpine Trail, Four Corners nebo Presidio nesou jména kalifornských lokalit a odkazují na původ značky. Marin staví na moderním designu, kvalitních rámech z hliníku nebo karbonu a ověřených komponentech – to vše s výborným poměrem cena/výkon.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?