APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 19,6Ah (2025) barva VÍNOVÁ
Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 má hliníkový rám v barvě VÍNOVÁ. Moderní vestavěná baterie LG 705,6 Wh / 19,6 Ah umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Městské/trekové elektrokolo SOTA BOSCH 2 BF410 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je bafang 3.0 a.
Středový motor Bafang M410 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 je vybaveno blatníky. Toto městské/trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.
APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 má kola 29 palců a pláště Kenda Small-block 29 x 2,1. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano BL-MT201, Shimano SM-RT26 (180 / 180mm) a o tlumení se stará pružinová Suntour NVX30 DS.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Městské/trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.
Středový motor Bafang M410 je novinkou pro rok 2023 a jedná se o facelift nejvíce prodávaného středového motoru na světě Bafang M400 zvaného MaxDrive. Jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Novější M410 je o 0,5kg lehčí jinak má stejné parametry 80Nm 250W(500W). Motor je vybaven tlakovým senzorem. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Nový a inovativní displej DPC010 má velký vodoodpudivý displej (4,0” TFT). Uživatelé si mohou upravit parametry zobrazení výběrem mezi 6 různými režimy zobrazení a je dokonce předprogramován v němčině, angličtině, francouzštině, italštině, holandštině a češtině.
DPC010 má funkci vícenásobného upevnění, která drží displej pevně na místě s průměrem řídítek až 3,5 cm. Díky vysokému jasu a plně laminovanému designu je snadno viditelný za jakýchkoli podmínek denního světla a přitom je šetrný k očím. Displej automaticky přepíná mezi denním a nočním zobrazením pomocí lux-control.
Apache je česká značka jízdních kol a elektrokol na trhu od roku 2001. Výroba jízdních kol probíhala v Kopřivnici, poté se přesunula do Úpice a od roku 2022 se výroba především dražších modelů přesunula do továrny BPS v Šumperku spadající pod značku KTM.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?