Tato webová stránka používá cookies.
Některé cookies jsou nutné pro správné fungování eshopu, ostatní cookies slouží pro analýzu návštěvnosti a marketing.
Nastavit použití cookies   


Potřebujete poradit? 722 301 302 nákupní košík 0,- Kč
ELEKTROKOLA.cz s.r.o.
Vše o nákupu elektrokola Půjčovna a Test centrum Servis Kariéra Kontakty



Vyhledávání

Nejvíce oblíbené

Kategorie elektrokol

Značky elektrokol

Náhradní baterie a repase


Potřebujete poradit?
722 301 302
obchod@elektrokola.cz





Elektrokolo APACHE
SOTA BOSCH 2 BF410 (2025)

Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova
Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova 1
Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova 2
Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova 3
Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova 4
Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova 5
Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova 6
Elektrokolo apache 2821 sota bosch 2 bf410 barva vinova 7
Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 má hliníkový rám v barvě VÍNOVÁ, kola 29 palců, středový motor Bafang M410 80Nm, baterii LG 705,6 Wh / 19,6 Ah, přehazovačku Shimano Deore RD-M5130, 10 rychlostí 11-43z, brzdy hydraulické kotoučové Shimano BL-MT201, Shimano SM-RT26 (180 / 180mm). Odpružení zajistí vidlice pružinová Suntour NVX30 DS.


S (155-168cm) skladem - centrální sklad [9998]
M (165-178cm) skladem - centrální sklad [9999]
L (175-189cm) skladem - centrální sklad [10000]


54 900,- Kč

    kusů



Doprava a garanční prohlídka pro elektrokolo zdarma
VÝHODNÁ AKCE - platí pro objednávky odeslané do 30.6.2025
sleva 1.000,-Kč na elektrokolo

POPIS - PARAMETRY - MOTOR - DISPLEJ - BATERIE - VELIKOST RÁMU - FOTKY

APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 19,6Ah (2025)
barva VÍNOVÁ

elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ

Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 má hliníkový rám v barvě VÍNOVÁ. Moderní vestavěná baterie LG 705,6 Wh / 19,6 Ah umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Městské/trekové elektrokolo SOTA BOSCH 2 BF410 nemá usb konektor pro nabíjení. Součástí je bafang 3.0 a.

Středový motor Bafang M410 80Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.

Městské/trekové elektrokolo APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 je vybaveno blatníky. Toto městské/trekové elektrokolo je vybaveno předním a zadním světlem. APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 je vybaveno zadním hliníkovým nosičem s nosností 15kg.

APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 má kola 29 palců a pláště Kenda Small-block 29 x 2,1. Brzdy hydraulické kotoučové Shimano BL-MT201, Shimano SM-RT26 (180 / 180mm) a o tlumení se stará pružinová Suntour NVX30 DS.

Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.

Městské/trekové elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!

Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-)



Středový elektromotor Bafang M410 80Nm

Středový elektromotor Bafang M410 80Nm

Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Již přes 10 let vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu. V posledních letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů.

Středový motor Bafang M410 je novinkou pro rok 2023 a jedná se o facelift nejvíce prodávaného středového motoru na světě Bafang M400 zvaného MaxDrive. Jedná se o velmi spolehlivý motor, který je za ta léta velmi dobře vyladěn. Novější M410 je o 0,5kg lehčí jinak má stejné parametry 80Nm 250W(500W). Motor je vybaven tlakovým senzorem. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.

  • Typ motoru: Středový
  • Výkon: 250W (500W)
  • Max. točivý moment: 80 Nm
  • Senzory: Tlakový snímač
  • Váha: 3,4 kg
  • Hlučnost: < 55 dB

Baterie LG 705,6 Wh / 19,6 Ah
a reálný dojezd

  • Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
  • Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
  • Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
  • Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
  • Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
  • Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost

Baterie LG 705,6 Wh / 19,6 Ah

Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...

Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd

  • Kapacita baterie a kvalita článků
  • Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
  • Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
  • Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
  • Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
  • Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
TFT LCD display Bafang DP-C010

TFT LCD display Bafang DP-C010

Nový a inovativní displej DPC010 má velký vodoodpudivý displej (4,0” TFT). Uživatelé si mohou upravit parametry zobrazení výběrem mezi 6 různými režimy zobrazení a je dokonce předprogramován v němčině, angličtině, francouzštině, italštině, holandštině a češtině.

DPC010 má funkci vícenásobného upevnění, která drží displej pevně na místě s průměrem řídítek až 3,5 cm. Díky vysokému jasu a plně laminovanému designu je snadno viditelný za jakýchkoli podmínek denního světla a přitom je šetrný k očím. Displej automaticky přepíná mezi denním a nočním zobrazením pomocí lux-control.

Přehledný barevný TFT LCD displej zobrazuje funkce:
  • volbu 5 režimů asistence
  • funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
  • zobrazení aktuální, maximální a průměrné rychlosti
  • ujeté kilometry: jednotlivá jízda/celková ujeta vzdálenost
  • denní a noční režim (podsvícení displeje)
  • ukazatel stavu nabití baterie

Parametry

modelový rok: 2025
rám: Hliníkový
vidlice: Pružinová Suntour NVX30 DS
tlumič:
řidítka: Zoom Al 31,8 x 680mm, zvýšení 15mm
motor: Středový Bafang M410 80Nm
snímače: Tlakový senzor
display: TFT LCD display Bafang DP-C010
představec: Stavitelný Zoom Al 31,8 x 90mm
náboje: KT-AF55,HLINÍKOVÁ RYCHLOUPÍNÁK
velikost kol: 29"
ráfky: Al
pláště: Kenda Small-block 29 x 2,1
baterie: LG 705,6 Wh / 19,6 Ah
kapacita baterie: 19,6 Ah
brzdy: Hydraulické kotoučové Shimano BL-MT201, Shimano SM-RT26 (180 / 180mm)
převodník: Bafang Al, 38 z.
přehazovačka: Shimano Deore RD-M5130, 10 rychlostí 11-43z
pastorek: Shimano Deore CS-LG600, 11-43 z.
řazení: Shimano Deore SL-M5130-R
řetez: Shimano CN-LG500
sedlovka: pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm
sedlo: Selle Royal Vivo
stojánek: Ano
světla: Přední/zadní
blatníky: Blatníky
nosič: Hliníkový
nabíječka: Bafang 3.0 A
nosnost: 120 kg
hmotnost: 0 kg
součást balení: Bafang 3.0 A, Přední světlo, Zadní světlo, Blatníky, Nosič, Stojánek




logo APACHE

O značce APACHE

Apache je česká značka jízdních kol a elektrokol na trhu od roku 2001. Výroba jízdních kol probíhala v Kopřivnici, poté se přesunula do Úpice a od roku 2022 se výroba především dražších modelů přesunula do továrny BPS v Šumperku spadající pod značku KTM.






Fotografie APACHE
SOTA BOSCH 2 BF410 barva VÍNOVÁ

fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ
fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ
fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ
fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ
fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ
fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ
fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ
fotka elektrokola APACHE SOTA BOSCH 2 BF410 2025 barva VÍNOVÁ

GARANČNÍ PROHLÍDKA I ZÁRUČNÍ SERVIS ZDARMA

Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.

Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS smluvní servis elektrokol

SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA

Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?

Navštivte TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě.






Potřebujete poradit ? 722 301 302 obchod@elektrokola.cz


UŽITEČNÉ ODKAZY NAPIŠTE NÁM KONTAKTY

Provizní systém/Affiliate

Velkoobchod

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Elektronická evidence tržeb

Zásady ochrany osobních údajů

Nastavení cookies




ELEKTROKOLA.cz s.r.o.
Petrovice 71
Nové Město na Moravě
592 31

IČO: 06231403
DIČ: CZ06231403