| 
	
	
	 
		
	 
	
	
	
	 
	
	
	
 
	
	
	
	 
	
	
	
  
  
  
		
	
	 | 
	
	 
	
                     
		
			
			
				
				
				Elektrokolo MAXBIKE MAYA  (2026)
	
	
	
				 | 
			 
			
				| 
				 | 
			 
			 
	 | 
	
		 | 
		
	
			
			
				
				
				 
	
				 | 
			 
			
				
				Varianty
	
 
  
				 | 
			 
			
				
				MAXBIKE MAYA 17,5Ah (2026) barva ZELENÁ ČERNÁ
				  
				Celoodpružené horské elektrokolo MAXBIKE MAYA 2026 má hliníkový rám v barvě ZELENÁ ČERNÁ. Moderní vestavěná baterie BT-EN806 630Wh, 17,5Ah, 36V  umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Celoodpružené horské elektrokolo MAYA má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je 4a. 
        Středový motor SHIMANO EP8 85Nm s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole. 
        Celoodpružené horské elektrokolo MAXBIKE MAYA 2026 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto celoodpružené horské elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. MAXBIKE MAYA nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat. 
        MAXBIKE MAYA 2026 má kola 29 palců a pláště Schwalbe Nobby Nic 60-622 . Brzdy hydraulické Shimano Shimano MT420, Shimnao SMRT54M, 180mm a o tlumení se stará  vzduchová RockShox PSYLO Silver RC  a tlumič Vzduchový RockShox Deluxe Select R . 
        Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete. 
        Celoodpružené horské elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit! 
        Elektrokolo si můžete vyzkoušet, protože ho máme obvykle v TEST CENTRUM elektrokol PETROVICE - Nové Město na Moravě. Aktuální dostupnost si raději ověřte předem :-) 
          
				
				
				
				
  
				
				 | 
			 
			
				
				
				 
				Středový elektromotor SHIMANO EP8 85Nm
				 
				Nový středový motor SHIMANO EP8 od tradičního japonského výrobce přináší prvotřídní výkon a kvalitu. Nová pohonná jednotka EP8 (DU-EP800) je schopna vyvinout točivý moment 85 Nm. Toto 21% zvýšení výkonu oproti jeho předchůdci SHIMANO STePS E8000 přichází spolu se snížením hmotnosti o 300 g na 2,6 kg (snížení o 10%) díky novému magnesiovému obalu. Tato nízká hmotnost a vysoký špičkový výkon z něj činí jednu z nejlepších pohonných jednotek ve své třídě, pokud jde o poměr výkonu k hmotnosti. Zvýšení točivého momentu není na úkor hluku. Naopak, nová pohonná jednotka EP8 je tišší než předchůdce E8000. K tomu se přidává opláštění pohonné jednotky z magnesia pro zajištění vylepšených tepelně vodivých vlastností s přepracovanými vnitřními částmi (optimalizovaná struktura převodovky a nové vodiče EW-SD300), které napomáhají chlazení a zlepšují výkon při provozu s maximálním kroutícím momentem v dlouhých, prudkých stoupáních. Navíc byl snížen odpor tření při jízdě bez motoru až o 36% a došlo k vylepšení mechanismu spojky, který poskytuje plynulejší vypnutí pomoci motoru. Pouzdro pohonné jednotky je tvarováno v souladu hladkých linií a úhlů rámů kol, což zlepšuje světlou výšku a společně s vnitřními bateriemi činí kolo vybavených pohonem SHIMANO EP8 působivě elegantním. Na výběr máte 3 režimy asistence. Režim ECO pro nejmenší přípomoc a nízkou spotřebu baterie, režim TRAIL pro nejlepší poměr mezi přípomoci pohonu a spotřebou baterie nebo režim BOOST pro silnou podporu pohonu, rychlou akceleraci a rychlou reakci asistence až do maxima. Pomocí snadno použitelné SHIMANO aplikace E-TUBE RIDE pro smartphone je možné upravit a vyladit jednotlivé stupně pomoci pro optimální sílu pomoci a spotřebu. Aplikace E-TUBE PROJECT i aplikace E-TUBE RIDE jsou ke stažení pro iPhone nebo Android a jsou plně kompatibilní s SHIMANO EP8. 
Tento typ motoru je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, díky kterému řídící jednotka vyhodnocuje jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Díky tomu budete mít pocit, že na kole jedete, nikoliv že vás kolo veze. 
- Typ motoru: Středový
 
- Výkon: 250W (max 650W)
 
- Max. točivý moment: 85 Nm
 
- Senzory: Tlakový senzor
 
- Váha: 2,6 kg
 
- Hlučnost: < 52 dB
 
  
				
				
				 | 
			 
			
				| 
				 
				 Baterie BT-EN806 630Wh, 17,5Ah, 36V  a reálný dojezd
				
				
				
				- Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
 
				- Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
 
				- Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
 
    			- Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
 
    			- Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
 
			    - Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
 
			     
			     
			     
			    
			    
				 
				 
				
				Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
				 Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
				
					- Kapacita baterie a kvalita článků
 
					- Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
 
					- Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
 
					- Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
 
					- Profil trasy (kopce, rovina, težký terén)
 
					- Nahuštění, vzorek a šířka pneumatik atd.
 
				 
				 
			    
				 | 
			 
				
				
				 
				LCD display Shimano EN600
				 
				Barevný LCD displej:
 
- celkem 3 stupně asistence + OFF
 
- funkci WALK (rychlost chůze – využití např: při vedení kola do prudkého kopce)
 
- čas jízdy a hodiny
 
- bluetooth + aplikace Shimano eTube
 
- ukazatel stavu nabití baterie
 
- rychlost a počítadlo KM aktuální a celkové
 
  
			    
                
				 | 
			 
				
				
				
				Velikosti rámu - geometrie MAXBIKE MAYA barva ZELENÁ ČERNÁ
				 
				  
			    
				 | 
			 
			
				| 
				 
				 Parametry
				
				
				
				
					 | 
					 | 
				 
				
					| modelový rok:  | 
					 2026 | 
				 
				
					| rám:  | 
					 Hliníkový | 
				 
				
					| vidlice:  | 
					 Vzduchová RockShox PSYLO Silver RC  | 
				 
                
					| tlumič:  | 
					 Vzduchový RockShox Deluxe Select R  | 
				 
                
					| řidítka:  | 
					 RITCHEY COMP ATB, 31,8/760 mm / +- 20 mm rise  | 
				 
				
					| motor:  | 
					 Středový SHIMANO EP8 85Nm | 
				 
				
					| snímače:  | 
					 Tlakový senzor | 
				 
				
					| display:  | 
					 LCD display Shimano EN600 | 
				 
				
					| představec:  | 
					 RITCHEY COMP 4-AXIS  | 
				 
				
					| náboje:  | 
					  | 
				 
				
					| velikost kol:  | 
					 29" | 
				 
				
					| ráfky:  | 
					 Ryde Disc35/Shimano | 
				 
				
					| pláště:  | 
					 Schwalbe Nobby Nic 60-622  | 
				 
				
					| baterie:  | 
					 BT-EN806 630Wh, 17,5Ah, 36V  | 
				 
				
					| kapacita baterie:  | 
					 17,5 Ah | 
				 
				
					| brzdy:  | 
					 Hydraulické Shimano Shimano MT420, Shimnao SMRT54M, 180mm | 
				 
				
					| převodník:  | 
					 Bafang M820 převodník 38 zubů | 
				 
				
					| přehazovačka:  | 
					 Shimano Cues RD-U6000, 1x11 rychostí, 11-50z | 
				 
				
					| pastorek:  | 
					 Shimano CUES CS-LG400, 11-50z   | 
				 
				
					| řazení:  | 
					 Shimano Cues SL-U6000 1x11 | 
				 
				
					| řetez:  | 
					 Shimano CUES CN-LG500  | 
				 
				
					| sedlovka:  | 
					 TranzX JD-YS15J, 125mm teleskop  | 
				 
				
					| sedlo:  | 
					 DDK-VP82616 VM FIT  | 
				 
				
					| stojánek:  | 
					  | 
				 
				
					| světla:  | 
					  | 
				 
				
					| blatníky:  | 
					  | 
				 
				
					| nosič:  | 
					  | 
				 
				
					| nabíječka:  | 
					 4A | 
				 
				
					| nosnost:  | 
					 120 kg | 
				 
				
					| hmotnost:  | 
					  kg | 
				 
				
					| součást balení:  | 
					 4A | 
				 
				 
			    
				
				 
				 | 
			 
			
				
				
				 
				O značce MAXBIKE
				 
				MAXBIKE - to je český výrobce jízdních kol a velkoobchod s cyklo vybavením, který působí na trhu od roku 1991. 
Kola značky Maxbike jsou na trhu již od roku 1994 kdy Jiří Janečko přišel na to, že poskládat kolo podle přání zákazníků je to nejlepší, co pro ně může udělat, a tak vznikla kola značky Maxbike. Za téměř 25 let na trhu jsme již prodali zákazníkům přes 100 tisíc kol a vždy jsme rádi, když vidíme naše kola v provozu. 
Dnes naše nabídka zahrnuje přes 120 modelů jízdních kol, přičemž nabízíme takřka celý sortiment kol, který neustále rozšiřujeme od roku 2018 rozšiřujeme nabídku o elektrokola a celoodpružená. 
Od roku 2016 jsme v nové výrobní hale v Ostravě Svinově o velikosti přes 5 000 m2 kde probíhá výroba jízdních kol Maxbike.  
				
				
                
				 
			    
				 | 
			 
			
				| 
				 
 
  
				
 Fotografie MAXBIKE MAYA barva ZELENÁ ČERNÁ
				
				
			    
				 | 
			 
			
				| 
				
				 | 
			 
	
	 	
	
	
		
	GARANČNÍ PROHLÍDKA I ZÁRUČNÍ SERVIS ZDARMA
	Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem. 
	 
	
	
	Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
	 
	 
		
		
	SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
	Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?
	Navštivte TEST CENTRUM elektrokol Nové Město na Moravě. 
	  
	
	
	 | 
 
 
	
	
	
	
	
	 | 
	 |