Horské celoodpružené elektrokolo RAYMON Tarok Ultra 2025 má karbonový hsc composite rám v barvě SILVER. Moderní vestavěná baterie ZF SI756, 756 Wh, 48 V umocňuje sportovní vzhled elektrokola. Baterie je vyndávací a je možné ji nabíjet jak na kole tak i mimo kolo. Horské celoodpružené elektrokolo Tarok Ultra má usb konektor, který můžete využít například pro nabíjení telefonu nebo navigace. Součástí je zf bc200, 4a.
Středový motor ZF CentriX 105 s tlakovým senzorem, který reaguje na sílu šlápnutí. Čím silněji se zatlačí do pedálu, tím více motor pomáhá. Když se šlape zlehka, motor pomáhá jen nepatrně, když se zatlačí do pedálu silně, motor pomůže maximálním výkonem. Díky tlakovému senzoru je jízda na elektrokole podobná jízdě na obyčejném kole, nestane se, že by motor zabral, když to jezdec nečeká. Středový motor je obvykle výkonnější než běžné motory (250W) v zadním kole.
Horské celoodpružené elektrokolo RAYMON Tarok Ultra 2025 není standardně vybaveno blatníky, které se ale dají dokoupit. Toto horské celoodpružené elektrokolo není vybaveno předním ani zadním světlem, ale obě světla se dají dokoupit a na kolo doplnit. RAYMON Tarok Ultra nemá nosič, ale je možné ho tam domontovat.
RAYMON Tarok Ultra 2025 má kola 29/27,5 palců a pláště Continental Kryptotal - Enduro, SuperSoft, 60x622, 29x2.40 / R, Downhill, Soft, 60x584, 27.5x2.40. Brzdy hydraulické kotoučové Sram Maven Silver, 4-piston, hydr. disc brake, Sram HS2, 220mm/200mm, 6-bolt a o tlumení se stará vzduchová FOX Float 38 Factory, zdvih 160mm, tapered, zamykání na korunce a tlumič vzduchový FOX Float X2 Factory, 205x65mm.
Jízda na tomto elektrokole je velmi příjemná a na kolo si rychle zvyknete.
Horské celoodpružené elektrokolo máme osobně vyzkoušené a můžeme vám ho doporučit!
ZF CentriX 105 (po upgrade) – extrémní výkon aktivovaný softwarovým upgrade stávajícího CentriX 90 systému – zvětšený výkon na 105 Nm a špičku 750 W pomocí aktualizace firmware přes aplikaci ZF Ride. Zachovává kompaktní provedení i hmotnost 2,5 kg a nabízí nové režimy jízdy (Race, Wet, Ride). Disponuje integrovaným mechanismem k rámu, Core Controllerem v horní rámové trubce, Pure Remote a Color Display – to vše součástí ZF Bike Eco Systemu.
Středový motor ZF CentriX 105 má tyto klíčové vlastnosti:
nominální výkon 250 W, špičkově 750 W
max. točivý moment 105 Nm (s firmware Race mode)
senzory: točivý moment, kadence, rychlost
asistence do 25 km/h
hmotnost a rozměry beze změny (Ø 88 × 118 mm, cca 2,5 kg)
plná kompatibilita se systémem CentriX 90
voděodolnost dle průmyslového standardu IP
součást ZF Eco Systemu – rozšířené funkce přes nový firmware
Tuto baterii je možné nabíjet na kole. Pokud je baterie vyndávací, tak i mimo kola. V takovém případě je držák baterie vybaven zámkem, který zabrání odcizení baterie.
Baterie nemá paměťový efekt, tuto baterii můžete nabíjet i po krátké jízdě.
Životnost baterie je 800 - 1200 plných nabíjecích cyklů (pokud nabíjíte ne zcela vybitou baterii po každé delší jízdě, počet cyklů bude vyšší)
Baterie vydrží okolo 15.000 - 25.000 km nebo 5 - 9 let
Doba nabíjení na 80% kapacity je cca 2,5-4 hodiny (plné nabití obvykle do 6 hodin)
Baterie je elektronicky chráněná proti podbití, přebití a přehřátí pomocí BMS (Battery Management System), díky čemuž je zajištěna dlouhá životnost
Výrobci elektrokol často udávají maximální dojezd přes 100km nebo 200km, kdy se jedná o tabulkové hodnoty v ideálních podmínkách (např. váha jezdce 45kg, rovný čistý asfalt, bezvětří, hladký vzorek pneu, atd.), ale v reálu se opravdový dojezd často velmi liší. Záleží na mnoha faktorech, které ovlivňují, jak daleko s elektrokolem dojedete. Často může být dojezd i poloviční nebo ještě menší než v tabulkách,...
Nejdůležitější faktory ovlivňující dojezd
Kapacita baterie a kvalita článků
Typ motoru (středový, zadní), typ snímače a chip
Váha jezdce a styl jízdy (aktivita)
Stupeň síly dopomoci, vhodné přehazování a rychlost
Barevný LCD display ZF Color Display + Pure Remote
ZF Color Display + Pure Remote je integrovaný ovládací systém, který kombinuje 2,8″ barevný dotykový displej zatavený na představci se samostatnou kolébkovou ovládací jednotkou na levé straně řídítek (Pure Remote). Displej i remote jsou součástí kompletního ZF Eco Systemu se sítí mezi Core Controllerem v rámu, displejem a remote, a umožňují ovládat a sledovat všechny klíčové údaje během jízdy – přehledně, bezpečně a bez sundání ruky z gripu. Systém zobrazuje všechny klíčové informace o jízdě včetně rychlosti, režimu asistence, dojezdu a podporuje připojení přes Bluetooth a ANT+ k mobilním aplikacím i cyklopočítačům.
Barevný LCD displej zobrazuje funkce:
Značka R Raymon přináší moderní kola s důrazem na výkon, spolehlivost a dostupnost. Stojí za ní zakladatelé Haibike – Susanne a Felix Puello – a patří pod skupinu Pierer Mobility Group, která vlastní i značky KTM nebo Husqvarna.
V nabídce najdete horské hardtaily i fully, gravel kola, městské a trekingové modely, stejně jako výkonná e‑kola s motory Yamaha, Bosch a ZF CentriX. Raymon spojuje německé inženýrství s výborným poměrem cena/výkon a výbavou, kterou běžně najdete u dražších značek.
Objevte oblíbené modely TrailRay, Tarok, Airok nebo horké novinky Ravor a Vantor – a vyrazte za zážitky s kolem, na které se můžete spolehnout.
Pro garanční prohlídku můžete využít náš smluvní servis v místě svého bydliště. Pokud u Vás smluvní servis zatím není, využijte jakýkoliv jiný odborný servis a nechte si od nás proplatit náklady až do výše 500,- Kč. Návod "Jak na to" obdržíte s koupeným kolem.
Hledejte na dveřích tuto nálepku - SMLUVNÍ SERVIS
SHOWROOM - PRODEJNA - TEST CENTRUM - PŮJČOVNA
Dáváte přednost nákupu v prodejně nebo si chcete elektrokolo vyzkoušet ?